מנוי בילוי

לקוחות סטימצקי יוכלו לרכוש מנוי ייחודי לתיאטרון בית ליסין בחנויות הספרים ובאתר האינטרנט של הרשת.

כתב לוקאל 18/02/2019
שיתוף פעולה ראשון מסוגו
צילום: פרטי

תיאטרון בית ליסין ורשת חנויות הספרים סטימצקי יוצאים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, שבמסגרתו יוכלו לקוחות סטימצקי לרכוש מנוי ייחודי לתיאטרון בית ליסין בחנויות הספרים ובאתר האינטרנט של הרשת.

זהו מהלך חדשני, שבו ניתן לראשונה בארץ לרכוש מנוי לתיאטרון ברשת קמעונאית.

ייחודו של המנוי הוא בהיותו מוצר מדף הזמין לכל, ובכך שניתן לעשות בו שימוש מיד לאחר הקניה ולהזמין כרטיסים להצגות באופן מידי. 

בין ההצגות שבהן יוכלו בעלי המנוי לצפות: ההצגה המדוברת "אוסלו", "משפחה חמה" בכיכובה של תיקי דיין, "לילה אחד, מרקוביץ'" עם אגם רודברג ותום חגי, "שבעה" מאת שמואל הספרי, "אנשים, מקומות ודברים" בכיכובה של מגי אזרזר, "משרתם של שני אדונים" בכיכובו של יניב ביטון, "היורשת" בכיכובה של רבקה מיכאלי, "מר גרין" עם גדי יגיל ועידו רוזנברג, "השקר" בכיכובו של אבי קושניר, "מלך הכלבים" ועוד. 

מחיר: 260 ₪ למנוי של ארבעה כרטיסים.

שיתוף הפעולה בין שני גופי התרבות המובילים נוצר מתוך רצון לחבר בין שני תחומי התרבות הישראלים המובילים בעולם - מדינת ישראל היא המדינה המובילה בכמות המבקרים בתיאטרון ובכמות רוכשי הספרים לנפש. 

המהלך מבוצע כחלק מאסטרטגיית תיאטרון בית ליסין, להנגיש את הצגות התיאטרון לקהלים רחבים ומגוונים.

מנהלת תיאטרון בית ליסין, ציפי פינס: "אני שמחה על שיתוף הפעולה, שהוא ראשון מסוגו, בין תיאטרון בית ליסין לרשת החנויות סטימצקי. זו הזדמנות נהדרת לקוראי הספרים להגיע יותר לתיאטרון".

מבעלי סטימצקי, יפית גרינברג: "מאות הצגות ומחזות החלו מספר טוב. החיבור בין שני עולמות התרבות האלו הוא מובן וטבעי. אנו נרגשים לחבור לתיאטרון איכותי ואהוב שמקדם את התרבות בישראל, כפי שסטימצקי עושה, ואנו כבר במגעים לחבור לתיאטראות נוספים".


עוד ב
חשבנו שיעניין אותך גם...
פצועה מיידוי אבנים בכביש 60
שלב השאלה הזהה
חדש בהוד"ש: גישור בהליכי תכנון ובנייה
החלו העבודות להקמת אצטדיון חדש בצפת
צפת בדרך לאיצטדיון חדש
גבע אלון
פסטיבל אוריגינל בגולן
"הציבור אמר את דברו"
למען איכות החיים בבאר שבע
תאונה קשה אירעה בכביש 6