דרכים יצירתיות לשיווק העסק

טיפים חשובים שיעזרו לכם בשיווק העסק

כתב לוקאל 01/07/2019
דרכים יצירתיות לשיווק העסק
pixabay

הצורך לקדם ולשווק את העסק באופן יעיל ובלתי פוסק הוא צורך נפוץ ומהותי של מרבית העסקים בארץ ובעולם, הן קטנים והן בינוניים וגדולים. השוק כיום תחרותי יותר מאי פעם בעבר כמעט בכל ענף שרק ניתן להעלות על הדעת, ובמצב עניינים זה העסק הממוצע אינו יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור – עליו להמשיך ולשווק את עצמו ללא הרף, במטרה להגדיל את מצבת הלקוחות ולשמר לקוחות קיימים. בעוד קיימות דרכים רבות ושונות לשיווק ופרסום העסק, עבור עסקים רבים מתעורר הצורך גם בדרכים פחות שגרתיות ויותר יצירתיות לשיווק העסק. להלן כמה רעיונות שעשויים לסייע לבעלי העסק הקטן והמתחיל, כמו גם לבעלי עסקים גדולים וותיקים יותר, לשווק ולקדם את העסק באופן אפקטיבי יותר –

שימוש נבון במוצרי קידום מכירות – מוצרים לקידום מכירות, או בקיצור – "מוצרי קדמ", מהווים למעשה שיטת שיווק וותיקה יחסית אשר פועלת גם עלינו בכל רגע נתון (בבית הממוצע סביר ביותר למצוא לפחות כמה מוצרי קידום מכירות שקיבלו דירי הבית בהזדמנות זו או אחרת...), אך שיטה זו נשארה פחות מוכרת עבור בעלי עסקים רבים. במסגרת שיטה זו מזמין בית העסק מספר מוצרים קטנים ושימושיים שונים, מהסוג המשמש את כולנו מדי יום (דוגמת פד לעכבר המחשב, מחברות ודפדפות, לוחות שנה וכד'), כך שיודפס עליהם הלוגו של העסק ופרטים שונים אודותיו. העסק מחלק את המוצרים כמתנות במסגרת אירוע עסקי, כנס או כל הזדמנות אחרת, וכך אינספור לקוחות פוטנציאליים הולכים הביתה עם מוצר שימושי אשר יישאר בבית לאורך זמן, הנושא על גביו את השם, הלוגו ופרטים נוספים של העסק. מוצרי קידום מכירות הם כמו סוכני שיווק ניידים ויעילים במיוחד – הם כמעט ולא עולים לעסק כלום, אך משווקים אותו באופן אקטיבי במקומות רבים ושונים, וספציפית בבתיהם של הלקוחות הפוטנציאליים.

השימוש במוצרי קדם צריך להיעשות בצורה נבונה ומתוכננת – לא להשתמש בכל מוצר אלא לבחור את המוצרים על פי התחום בו פועל העסק, להקפיד לחלק את המוצרים במקומות הנכונים ובזמן הנכון (למשל – לקראת סיום הכנס ולא רק בתחילתו) ולא "לדחוף" את המוצרים יתר על המידה, על מנת שלא לקבל את האפקט המנוגד למה שאנחנו רוצים להשיג...

שיווק יצירתי ברשת – כיום אי אפשר (ואין סיבה..) להתעלם מעולם השיווק הדיגיטלי, אשר במהרה הולך והופך לזירה הדומיננטית ביותר בעולם השיווק והפרסום בכלל. ברשת ישנן דרכים רבות לשווק בצורה יצירתית את העסק – קמפיינים קריאטיביים ברשתות החברתיות, אירועים מקוונים, שיתופי פעולה עם פורומים ואתרים מובילים, קמפיינים למימון המונים אשר תפקידם העיקרי הוא בעצם להפיץ את שמו של העסק ברחבי הרשת ועוד. יש לציין כי במקרה של שיווק דיגיטלי, עדיף לשכור מומחים לתחום ולעבוד דרכם. בתחום אשר הולך ומתפתח בקצב מהיר כל כך, רק אנשי מקצוע העוסקים בתחום ספציפי זה באופן יומיומי יידעו כיצד לפעול על מנת שהשיווק המקוון אכן יהיה אפקטיבי.

היכנסו לאתר פרי חשיבה והתרשמו ממגוון אריזות קרטון

http://www.kartonim.co.il/

 

 

עוד ב
חשבנו שיעניין אותך גם...
בית ספר אריאל: מעבר למעבר
כהנא. לקיים דיון רציני
פרויקט "מהיר לעיר" יעלה לדיון בישיבת המועצה?
צעיר כבן 25 נפצע באורח בינוני לאחר שנדקר ברחוב הרצל בנתניה
צעיר נדקר בתחנת דלק בנתניה
אישום: גנב בתחבולה מבית עסק בו עבד
אילת במקום השמיני בשירותים הדיגיטליים
אישום: גרמו נזק לתשתית בהיקף של מאות אלפי שקלים
מודל להתנדבות למען הזולת
מודל להתנדבות למען הזולת
מארי נחמיאס וילדי אורנים במפגש המרגש
מפגרש מרגש בין ניצולת שואה לתלמידי ביה"ס אורנים