קמפיין אהבה של סנדרה רינגלר

לכבוד ט"ו באב קמפיין אהבה בכיכובה של הסטייליסטית סנדרה רינגלר

כתב לוקאל 11/08/2019
הסטייליסטית סנדרה רינגלר
צילום: גיא כושי ויריב פיין

רשת התכשיטים והשעונים אימפרס (IMPRESS),  יוצאת מחר, לקראת טו באב,  בקמפיין לרגל השקת   קולקציית תכשיטי אהבה.  את הקמפיין תוביל הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שחתומה על עיצוב הקולקציה החדשה.

הקמפיין יעלה בהשקעה של 400 אלף ₪ ויכלול בין היתר: פרסום בעיתונות ארצית, במגזינים, קמפיין תשדירים ברדיו, קמפיין דיגיטלי, קידום ברשתות החברתיות ושלטים בכל סניפי הרשת. כמו כן במסגרת הקמפיין תשודר ברדיו תל אביב תוכנית ספיישל של שעה עם סנדרה רינגלר אשר תעניק למאזינים טיפים, עצות ורעיונות כיצד להתלבש לרגל חג האהבה.

הקמפיין יחשוף את ליין התכשיטים העשויים מזהב ומשובצים יהלומים,  שעוצבו בהשראת סמלים, אותיות ומוטיבים של חג האהבה. כמו כן יחשפו המחירים שיהיו אטרקטיביים במיוחד, החל מ 990 ₪ בלבד.

 

לדבריי דניאל רחום, סמנכלית השיווק של רשת אימפרס: "הקמפיין פונה אל אותם לקוחות המעוניינים בתכשיטי יהלומים, אך גם "כאלה שלא צריך להיכנס לחובות עבורם"- כדי שאף אחת לא תצטרך להתפשר יותר על זרקונים ותוכל להגשים חלום עם תכשיט

יהלום! בזכות זאת, כל אחד מלקוחותינו יכול להיכנס אל חנויות הרשת או לאתר המכרתי  ולרכוש בקלות ובפשטות מתנה לאהוביו או  ואפילו חשוב יותר- לעצמו.."

רשת אימפרס מקבוצת רולטיים מונה 15 סניפים בפריסה ארצית ואתר מכירות און ליין.

עוד ב
חשבנו שיעניין אותך גם...
צבעו את העיר באדום
יום הבוחר, סיבוב שני
נמשכת מגמת הפינויים בנגב
החטיבה החדשה. הדמיות: אדריכל ערן זילברמן.
הכירו את הכיתה החדשה שלכם
מיכל מצוב
אירועי השבוע באושילנד
ישראלים תתעוררו
צביקה צרפתי עובר לאתגר חדש
בגלל 5 קולות: סיבוב שני ברמת השרון