בר רפאלי כובשת את השטיח האדום

בר רפאלי לבשה את מותג האופנה סיליז בפסטיבל הסרטים וונציה

כתב לוקאל 01/09/2019
בר רפאלי, צילום יח"צ באדיבות סיליז

סיליז בית האופנה היוקרתי שמייבא בבלעדיות את המותג האיטלקי מנילה גרייס,

נותן החסות הרשמי של פסטיבל הסרטים בוונציה, הלביש את בר רפאלי לשטיח האדום!

בר רפאלי הנציגה הישראלית שלנו בשטיח האדום בפסטיבל הסרטים וונציה מושכת את תשומת הלב

ומציגה בטן הריונית מושלמת בשמלה של מותג אופנה הנמכר בבלעדיות בישראל.   

בר הגיעה לפסטיבל לפרמיירת הסרט של בראד פיט , "אד אסטרה" ולבשה שמלה שחורה

של המותג האיטלקי מנילה גרייס, אותו מחזיקה בבלעדיות סיליז רשת האופנה לנשים.

מותג האופנה מנילה גרייס הוא נותן החסות הרשמי של הפסטיבל, המלביש כוכבות רבות לאירועי השטיח האדום.

בר לבשה שמלה שחורה קלאסית שמחירה לא מצריך ממך לשבור קופת חיסכון והיא תעלה לך 1,390 ₪ . 

מותג אופנה האיטלקי מנילה גרייס נותן החסות הרשמי של פסטיבל הסרטים וונציה הוא בבעלות Antress Industry S.P.A  קבוצה שמזה למעלה מ 25 שנה מתמחה באופנה.

הקולקציות של המותג מציגות סגנון רב-תכליתי, מקורי ונצחי, המתעלה על אופנות חולפות . פריטי אופנה מיוצרים באיטליה עם תקני איכות מהשורה הראשונה ועיצוב חתימה שלא ניתן לטעות. הבדים מייצגים את הערכים של מותג שיוצר עבור אישה דינמית, עם זהות אסרטיבית, סקרנית ועצמאית אך גם תמיד אלגנטית.

השתתפות המותג בפסטיבל וונציה מייצגת צעד אסטרטגי חשוב בתוכנית תקשורת שמטרתה ליצור קשר חווייתי ישיר ונועז עם שוק היעד שלו.

המותג נמכר בבלעדיות ברשת האופנה לנשים סיליז , בית אופנה למותגים בינלאומיים מוכרים מן העולם כגון: Cacharel, Aspesi ,Rosso35, Sophie dhoor ונוספים.


עוד ב
חשבנו שיעניין אותך גם...
"Beauty for better life"
עמית יברבאום. הוכיח את עצמו
הכל (לא) נשאר במשפחה
עיריית כ"ס תפעיל קייטנות במהלך חופשת חג החנוכה
 מקום 3 בתחרות הארצית
בית הספר פרחי המדע זכה במקום השלישי בתחרות חקר החלל הארצית
דרכים יצירתיות לשיווק העסק
דרכים יצירתיות לשיווק העסק
צריך להכיל את הקהילה הלהטבית בקהילה
"צריך להכיל את הקהילה הלהט"בית בקהילה"
מלון חדש יוקם בירושלים
קיבלה כליה וחיים חדשים
קיבלה כליה וחיים חדשים