הוד השרון

מקבלים משוב דיגיטלי

עיריית הוד השרון משיקה מיזם טכנולוגי חדש אשר נועד להגברת שקיפות איכות שירותי העירייה הניתנים במשרדים ובמרכזי הפעילויות

תמי מאור 15/10/2018
מקבלים משוב דיגיטלי
משוב השירות הדיגיטלי בספרייה (צילום: עיריית הוד השרון)

בהתאם לתוכנית העבודה העירונית לשדרוג מתמיד בטיב ואיכות השירות לתושבי הוד השרון, אשר כללה בשנים האחרונות הפעלת מוקדן וירטואלי, צ'אט אינטרנטי עם המוקד העירוני, הקמת מערך רישום מקוון לבתי הספר, גני ילדים, צהרונים וחוגים עירוניים, הקמת זירת ההתייעצות העירונית וכן הפיכת שורה ארוכה של שירותים עירוניים לכאלו הניתנים באופן מקוון, אשר הוכיחו עצמם והובילו לזכייתה של העיר במקום הראשון בארץ בתחרות it awards 2017 חונכת בימים אלו עירית הוד השרון שרות חדש במסגרתו הוצבו במשרדי העירייה השונים, באגפים, במחלקות ובמוקדים דוגמת הספרייה העירונית מעמדים מיוחדים המזמינים את התושבים לסרוק קוד QR המכיל שאלון על טיב השרות כפי שחוו אותו התושבים והמבקרים.

 לדברי סמנכ"לית השרות ויועצת ראש העירייה לשוויון מגדרי, אורנה זמיר: "המיזם נועד  לשקף את תודעת השירות והשקיפות של משרדי העירייה השונים כלפי התושבים ונעשה מתוך בטחון מלא בטיב ובאיכות השירות הניתן על ידי עובדי העירייה, לתושבי עירנו בכל תחומי החיים. המהלך יעניק להנהלת העירייה כלים נוספים להפקת תובנות ולקחים על מנת לקדם את איכות השירות במחלקות. יחדיו כולנו נפעל למתן שירות איכותי, מקצועי, סובלני ויעיל".

 

 

עוד בהוד השרון
חשבנו שיעניין אותך גם...
הישרדות משפחתית
שתי תלמידות מבית ספר יערת העמק הוכתרו כאלופות הארץ
כבוד לאומי במגדל העמק
חולים על כדורגל
חולים על כדורגל
נבחרה הנהלה חדשה להנהגת ההורים
כייף ללמוד כך בבאר שבע:
החשד: הירואין וקריסטל בתוך מקל הליכה
מתכוננים לאזרחות
מתכוננים לאזרחות
מרחב למידה חדשני
מרחב למידה חדשני