כפר סבא

האוטובוס לא בא (גם לא הרכבת)

תושבת כפר סבא הפסידה את הטיסה שלה בגלל שהאוטובוס לשדה התעופה לא הגיע. השבוע בוטלו שתי נסיעות ברכבת לכיוון תל אביב. מסתבר, כי הדרך לתחבורה ציבורית יעילה עדיין רחוקה

קרן שלהבת 27/06/2019
תחנת רכבת
צילום ארכיון

חודש הרמדאן שהביא עמו ביטולים של קווי אוטובוס בגלל מחסור בנהגים מאחורינו, אולם נדמה כי התקלות האיחורים והעיכובים עדיין ממשיכים. תושבי אזור השרון מספרים על תקלות ברכבת, איחורים של אוטובוסים והעדר תחבורה שפועלת באופן מקצועי ותקין. נדמה כי הדרך לתחבורה ציבורית יעילה עדיין רחוקה.

רק ביום שלישי האחרון התבשרו הנוסעים בתחנות הרכבת ברעננה, כפר סבא והוד השרון, כי הרכבות של השעות 10 ו-11 לא ייצאו עקב תקלה.

תגובת 'רכבת ישראל':  "בשל תקלה ברכבת שנעצרה בתחנת רעננה דרום, נרשמו שינויים בתנועת הרכבות באיזור, ושתי רכבות שתוכננו לצאת מרעננה התחילו את נסיעתן מבני ברק, והנוסעים עלו על רכבות חלופיות. תנועת הרכבות חזרה לסדרה כעבור שעה וחצי".

בתחבורה האוטובוסים המצב לא יותר טוב. אנדריאה לוי, תושבת כפר סבא, הפסידה את הטיסה שלה בגלל שהאוטובוס לשדה התעופה לא הגיע בזמן. בשבוע שעבר המתינה לקו 444 של חברת 'קווים'.

אנדריאה: "אני וחברתי התכוננו לנסוע לחו"ל. במקום להשתמש במונית החלטנו לנסוע בתחבורה ציבורית. יצאנו מביתי בשעה 7:40 בבוקר והמתנו לקו שהיה צריך להגיע. האוטובוס שהיה צריך להגיע בשעה הנקובה לא הגיע. המתנו בחום לאוטובוס השני שהיה אמור להגיע, על פי האפליקציה, זמן קצר לאחר מכן, גם הוא לא הגיע. אני וחברתי התחלנו להילחץ והחלטנו לנסוע ברכבת. לצערי, פספסנו את הטיסה ונאלצנו להמתין 4 שעות לטיסה הבאה.

"מקרה נוסף שקרה לי היה עם קו 149 של חברת "מטרופולין" היה לא פחות מעצבן. לפני שלושה שבועות, המתנתי לקו 149 שהיה אמור להגיע לתחנה של ויצמן פינת משה דיין בשעה שש בבוקר. כמובן שיצאתי מהבית לפני והמתנתי בתחנה. האוטובוס לא הגיע וגם לא הקו שאמור היה להגיע אחריו. אני נוסעת כל שבוע למקהלה בהרצליה, אני אישה חולה שעוברת טיפולי כימותרפייה ולא מסוגלת שיטרטרו אותי. זה לא פשוט לי לנסוע בתחבורה ציבורית ובטח שיש איחורים ואי הגעה של קווים. לא מדובר בקו אחד או בחברה אחת אלא בתופעה שמטרידה הרבה אנשים שמשתמשים בה".

פנית למישהו בנושא?

"פניתי לחברת 'קווים' והתלוננתי על כך שאיחרתי את הטיסה שלי בגלל ששני אוטובוסים לא הגיעו. זה היה לפני שבועיים ועדיין אף אחד לא חזר אליי".

תגובות חברות האוטובוסים 'מטרופולין' ו'קווים' לא הגיעו עד רגע סגירת הגליון.