ראשון לציון

ב-17 בינואר: פתיחת ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' בראשון לציון

הרישום יימשך כשלושה שבועות כאשר אין השפעה לסדר הנרשמים. שעות הפעילות ומענה במוקד הטלפוני יפעלו בין השעות 8:00 - 17:00 בימים א-ה. הרישום דרך האתר העירוני יהיה זמין 24 שעות ביממה

העיר שלי | תמי מאור 10/01/2018

ב-17.1.18 תפתח ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' בראשון לציון. תקופת הרישום תימשך כשלושה שבועות עד ל-06.02.2018. במהלך תקופה זו תהיה מערכת ההרשמה זמינה 24 שעות ביממה באתר האינטרנט העירוני. יש לציין כי אין חשיבות לסדר ההרשמה, כלומר בקשת הורה שהוזנה בתחילת תקופת הרישום תישקל באופן זהה עם בקשה שהוזנה ביום האחרון לרישום.

כמו כן, המוקד הטלפוני במספר 03-9547979, יהיה זמין לתושבים בין השעות 8:00 ועד 17:00 קבלת קהל בימים א ,ג, ד, ה. בין השעות 08:30 – 14:30 וביום ב' ביו השעות 08:30 – 13:00 ואחר הצהרים 16:00 – 18:00 בכניסה למערכת באתר האינטרנט יש להזין תעודת זהות של ההורה ולאחר מכן יש להקליד את מספר תעודת זהות של התלמיד וגיל הילד. יש לוודא כי הכתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל . לאחר מכן תוצג רשימת הגנים באזור המבוקש. יש לבחור את הגן שהנכם מעוניינים בו בעדיפות ראשונה וגן נוסף בעדיפות שנייה, לאחר מכן יש להזין פרטי תשלום בכרטיס אשראי. בסיום התהליך ישלח מסרון לנייד שלכם ובו מספר הפנייה המאשר את קליטת ההרשמה.

מערכות הרישום הטכנולוגיות מאפשרות לחסוך זמן וטרחה בהגעה פיזית לבניין העירייה ובכל זאת, עבור הורים ללא נגישות לאינטרנט וכן תושבים חדשים, עולים חדשים ומי שמעוניין להזדהות באמצעות דרכון, ניתן לקבל שירות במרכז הרישום בבניין העירייה. לשירות ההורים יעמדו כעשר עמדות המאוישות על-ידי רשמות שעברו הכשרה מתאימה, ומעניקות מענה לשאלות ולבקשות ההורים. יש לתאם תור באמצעות המוקד הטלפוני על מנת לחסוך זמן. הודעה על שיבוץ לגן הילדים או לכיתה א' תפורסם במהלך חודש יוני באתר האינטרנט העירוני ואגרת תשלח לביתכם, לפי הכתובת שנמסרה בעת הרישום.

לדברי חברת המועצה, לימור גור, האמונה על השירות העירוני, העירייה מובילה תהליך שנועד להקל על ההורים בתקופת ההרשמה ובכלל, הטמעת חשיבה שירותית ומערכת טכנולוגית מעניקה חווית שירות מיטבית לתושבים המקבלים שירות מאגף החינוך.

מנהלת השירות העירוני, מיכל סייפר ישראלי, הוסיפה: "אנו פועלים כל העת לשפר את השירות לתושב. הטמעת המערכות הטכנולוגיות במנהל החינוך התאפשרה הודות לעבודת צוות של מספר בעלי תפקידים בארגון, ותסייע להורים בקבלת שירות מקצועי ויעיל יותר.

מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי, שולמית זכאי: "צוות האגף לחינוך קדם יסודי שואף ופועל למתן שירות איכותי אמיתי בכל פנייה ושאלה. תודעת השירות עומדת תמיד במרכז עבורנו וההערכות שלנו לימי הרישום נועדה להעניק להורים את מלוא הסיוע הנדרש."

קובץ שאלות ותשובות בנושא הרישום הוכן על ידי יחידת הרישום בעירייה וזמין עבורכם באתר האינטרנט העירוני ובפורטל החינוך.

מנהל התקשוב העירוני, איציק כרמלי: "התקשוב העירוני הוביל את הטמעתן ויישומן של המערכות המתקדמות והטכנולוגיות החדשות התומכות במענה הטלפוני ומאפשרות את ויסות העומסים בתקופה מאתגרת שכזו תוך מעקב ובקרה מתמדת ומשדרגות משמעותית את יעילות השירות הניתן לתושב. בין יכולות המערכות המתקדמות מתאפשר שירות callback במסגרתו כאשר נציג טלפוני מתפנה המערכת יוצרת שיחה חוזרת עם התושב וממזערת את המתנתו על הקו".






חשבנו שיעניין אותך גם...
חדר צנתורים חדש ב"פדה פוריה"
שכונת יד התשעה. הפרויקט תקוע
העירייה היא זו שטרפדה קידום פרויקט פינוי בינוי ביד התשעה
"השהות בגינה עבור ילדינו לא נעימה ומסוכנת"
תערוכת יצירות המדגישה את המעורבות החברתית
תערוכת יצירות המדגישה את המעורבות החברתית
מתחילים במערך השאטלים
בקרוב שאטלים לאזור התעשייה בכ"ס
מרעננה לארווויזיון?
חוף "כאן" יהפוך למוכרז
מסוף האוטובוסים בנווה זמר יבוטל