Local חדשות
כתמי נזילה בחורף
רטיבות בכל הבית (תמונה להמחשה)
צילום: פרטי

"למה חברת עמידר מאמללת אותי?"

החיים לא האירו לאבי מוסקוביץ', המתקיים מקצבת נכות בסך 2,200 שקל. הוא איבד את אמו ושלושת אחיו, וכאילו לא די בכך, עכשיו דורשת ממנו חברת עמידר 11 אלף שקל תשלום כביכול על חוב ישן עוד מהתקופה שאמו הייתה בחיים, לפני למעלה מ-20 שנה. עמידר: נקיים ועדה מיוחדת כדי לסייע בפיתרון

"גם ככה החיים שלי קשים ואני סובל מספיק אז למה עמידר מאמללים אותי אפילו יותר", כך אמר השבוע אבי מוסקוביץ', בן 51, המתגורר בדירת עמידר ברחוב זיסו בשכונת יד התשעה בהרצליה וזאת לאור דרישת התשלום שהגיעה אליו מחברת עמידר על סך של כמעט 11 אלף שקל.

מוסקוביץ' מתגורר בדירה מיום הולדתו, כאשר לפני 21 שנים אמו נפטרה והחוזה עבר להיות רשום על שמו. הוא בעצמו מתקיים מקצבת נכות של 2,200 שקל בחודש ובשבע השנים האחרונות גם איבד 3 אחים ממחלת הסרטן.

מוסקוביץ' אינו יודע מה מקור דרישת התשלום שנחתה עליו כמו רעם ביום בהיר: "הגיע אליי מכתב מחברת עמידר שלפיו אני חייב לשלם להם כמעט 11 אלף שקל כביכול בגלל חוב ישן עוד מהתקופה שאמי הייתה בחיים. זה משהו שלא יכול להיות כי עובדה שעד עכשיו לא קיבלתי דרישה כזאת ועמדתי בתשלומים החודשיים לעמידר".

מוסקוביץ' טוען כי דרישת התשלום נובעת מרצונה של החברה לראותו עוזב את הדירה שבה הוא מתגורר: "בגלל שזאת דירת 3 חדרים, גדולה יחסית במונחים של עמידר, ואני מתגורר בה לבד אז חברת עמידר מנסה שאצא ממנה. הם פשוט מאמללים אותי ולא אכפת להם כל מה שסבלתי בחיים. די, שיעזבו אותי כבר בשקט".

מוסקוביץ' טוען עוד כי במשך שנים מזניחה עמידר את הדירה שבה הוא מתגורר: "הבית נראה זוועה. עמידר כבר שנים מבטיחים לשפץ אבל הכל רק דיבורים. הבטיחו לי דברים אבל הקירות סדוקים, יש ריח של ביוב מהאמבטיה, אין דלתות בחדרים, סדקים ורטיבות בכל הבית. כל כמה שנים מבטיחים לשפץ אבל לא עושים כלום ועוד עכשיו דורשים ממני אלפי שקלים על חוב שבכלל לא קיים. אני רק רוצה שיניחו לי לנפשי".

מחברת עמידר נמסר בתגובה: "בדירה בוצעו עבודות כגון החלפת דוד שמש, החלפת ארון מטבח, אסלה, כיור וצנרת מים כאשר בקרוב מתוכננות להתבצע עבודות טיח וצבע. כדי לבחון את הצורך בביצוע עבודות – במהלך השבוע הקרוב, איש מקצוע מטעמנו יתאם עם הפונה ביקור בדירה. באשר לחוב, הנושא מוכר לנו וכדי לסייע בפתרון התיק יועבר לבחינת ועדה מיוחדת, עם קבלת החלטה נעדכן את הפונה".