Local חדש
אתרי צלמים
צילום: המחשה

טיפים לשיווק אתרי צלמים באינטרנט

ישנם שני סוגים של בעלי מקצוע אשר יש להם אתר אינטרנט לעסק שלהם, סוג אחד הוא של בעלי מקצוע אשר חושבים שמספיק שיש להם אתר אינטרנט והגולשים כבר יגיעו אליהם, סוג אחר הוא של בעלי מקצוע שמבינים שבשביל להצליח הם צריכים לשווק ולקדם את האתר שלהם ברשת.

מן הסתם, בעלי מקצוע מהסוג השני יצליחו הרבה יותר למשוך אליהם גולשים, אך העניין הוא בשביל שהם יעשו זאת, הם חייבים להשתמש להבין כיצד זה עובד והכלל הוא, כל אתר אינטרנט אפשר לקדם אותו בצורה שונה, זאת ביחס לתחום בו הוא מתעסק.



דוגמא בולטת לכך הם אתרי צלמים לחתונה או צלמים בכלל. אתרים אלו מבוססים לא רק על טקסטים אלא בעיקר על תמונות ולכן דרך השיווק שלהם היא שונה. חשוב לומר ואנחנו תיכף נראה את זה, יש מאפיינים שהם דומים לכל אתרי האינטרנט, אך יש מאפיינים שהם ייחודים לאתרים ספציפיים, כמו במקרה של אתרי צלמים וצריך להתייחס אליהם כך.



כיצד מקדמים אתרי צלמים בצורה נכונה?



הכלל הראשון הוא לעשות מחקר, להבין מי המתחרים, מה הם מציעים, במה הם שונים מאיתנו, במה הם טובים מאיתנו. רצוי לעשות מחקר על צלמים באזור שלנו וכן על צלמים מאזורים יותר נרחבים. גם בשביל להכיר אותם וגם בשביל ללמוד מהם.



הכלל השני הוא, שיווק טוב של אתר אינטרנט מתחיל בזה שאנחנו הופכים את האתר שלנו למיוחד, כולל טקסטים מגוונים, גלריות תמונות מרהיבות, עיצוב אופטימאלי ועוד. רק כך נציג לגולשים שלנו אתר ששווה להם להכיר.



הכלל השלישי, שיווק אתרי צלמים עובד דרך החלפת קישורים עם אתרים בתחום. השגת קישורים באמצעות החלפות ושיטות אחרות זה חלק קריטי בתהליך של קידום אתרים בגוגל ולכן יש ליזום זאת בצורה עצמאית או בעזרת חברה לקידום אתרים. אלה יכולים להיות אתרי צילום, אתרי אירועים, אתרי אופנה, כל אתר שמתעסק בתחום שלנו בצורה כזו או אחרת. לשמחתנו כצלמים אנחנו מתעסקים במגוון נושאים ולכן אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של תחומים.



הכלל הרביעי, אחד הכלים האופטימיאליים לשיווק אתרי צילום, היא דרך רשתות חברתיות. אנחנו יכולים להציג גלריות של תמונות בפייסבוק, אינסטגרם, פיינטרסט ורשתות אחרות שמציעות לנו במה. כמו כן, אנחנו יכולים להציג סרטונים על העבודה שלנו, מה בדיוק אנחנו עושים, כיצד אנחנו עושים את זה. בוודאי אם אנחנו צלמים שמתעסקים לא רק בסטילס אלא גם בווידיאו. כך אנחנו מציגים גם את התוצר שלנו וגם את דרך העבודה שלנו.



הכלל החמישי, אנחנו יכולים לנהל פורומים שונים, בהם אנחנו יכולים לענות על שאלות, כאלה שקשורות לצילום וכאלה שקשורות למאפיינים אחרים בעבודה שלנו.